Ontdek onze oplossingen
Facturatie

Offertes
OptiMission

PowerPurchase
DigiSign
TopDoc
Planning

Op maat
Over ons
Bent u al lang op zoek naar een digitale oplossing om aan uw behoeften te voldoen? Dat het volledig kan worden aangepast aan uw professionele activiteit? Wat zou u zeggen als we u deze zeldzame parel konden aanbieden?
Welkom bij Geneto!
Wij begrijpen de behoeften en beperkingen van zelfstandigen of Kmo’s. Het administratieve beheer van een bedrijf kan dagelijks omslachtig zijn en we willen uw leven zo veel mogelijk vereenvoudigen. Door onze verschillende oplossingen te bekijken, zult u zien dat het digitaliseren van uw administratie mogelijk is, dat het flexibel, mobiel, efficiënt, makkelijk te gebruiken en betaalbaar kan zijn.
Aarzel niet en zet de stap naar een papierloze administratie met Geneto!
Onze troeven
Dankzij de modulaire opbouw en geavanceerd gebruikersbeheer, kan Geneto perfect worden gebruikt door zowel de éénmanszaak als de KMO.
Verschillende gebruikers kunnen makkelijk samenwerken en informatie delen en u bepaalt steeds tot in detail welke gebruiker toegang krijgt tot welke functionaliteiten en data.
Welk toestel of besturingssysteem u ook gebruikt, u heeft steeds toegang tot de volledige applicatie. Met Geneto heeft u uw volledige administratie steeds op zak.
Uw zaak groeit? Geneto groeit met u mee!
Geneto is volledig modulair opgebouwd om u toe te laten enkel die modules te gebruiken die u echt nodig heeft. U kan ook op elk moment modules toevoegen en de modules opzeggen die u niet meer wenst te gebruiken.
Zoals een rapport dat u echt in een bepaald formaat dient te hebben, extra informatie die u wilt bijhouden voor uw klanten,..enz.
Contacteer ons via info@geneto.be en wij kijken samen met u hoe we de toepassing aan uw noden kunnen aanpassen.
Indien gewenst, kan de layout van uw documenten volledig op maat worden gemaakt. U beslist dan zelf waar welke informatie komt en hoe het document er visueel moet uitzien. De mogelijkheden zijn in principe onbegrensd.
De communicaties die uw vanuit Geneto naar uw klant worden verstuurd (e-mails, notificaties, enz..) kunnen volledig op maat worden gemaakt. Zo behoudt u uw eigen bedrijfsidentiteit.
Voor het versturen van e-mails kan Geneto zich ook verbinden met uw eigen e-mail account. Uw klanten krijgen de e-mails vanuit uw eigen e-mail adres en uw e-mail verkeer blijft gecentraliseerd.

Ontworpen voor mobiel
Geneto is ontworpen met mobiel in gedachten. Alles wat u op de desktop kunt doen, is ook beschikbaar in de mobiele app. Geneto is alsof u uw hele kantoor bij u hebt in uw broekzak.
Veilig
Bij Geneto zorgen we ervoor dat uw gegevens veilig zijn. Daarom laten we onze applicatie controleren door externe beveiligingsexperts om er zeker van te zijn dat we voldoen aan de laatste standaarden.

Uitbreidbaar
Veel instellingen in Geneto zijn aan te passen aan uw wensen. En als dat nog niet genoeg is, kunnen we zelfs samen onderzoeken of er maatwerk functionaliteiten toegevoegd kunnen worden die aansluiten bij uw wensen.
Goede ondersteuning
Wij begrijpen dat onze software het hart van uw activiteiten zal vormen. Er voor u zijn wanneer u ons nodig heeft, is dan ook een van onze belangrijkste prioriteiten.
In mijn dagelijkse taken is "Geneto" een onmisbaar instrument. In vergelijking met wat er op de markt beschikbaar is, is de toepassing eenvoudig en aangenaam in het gebruik.
Wanneer ik bij een prospect of een toekomstige klant ben, kan ik gemakkelijk nagaan of hij solvabel is. Alles synchroniseert perfect.
Ik waardeer het automatische herinneringssysteem en het gemak waarmee een factuur kan worden opgesteld, waardoor ik me op andere taken kan concentreren.
Mijn verkoop- en aankoopfacturen worden automatisch naar mijn boekhouder gestuurd, ik hoef me geen zorgen te maken over vertragingen.
Geneto gebruiken bespaart me tijd en energie.
Bovendien is de dienst-na-verkoop ernstig en efficiënt.
Eén woord is genoeg om "Geneto" te beschrijven, het te proberen is het definitief te adopteren.
Ik beheer mijn facturen nu al een paar jaar elektronisch. Enkele maanden geleden ben ik overgeschakeld op Geneto voor facturatie en offertes. Ik beheer mijn projecten wanneer ik dat wil en waar ik dat wil. De lay-out van mijn documenten is precies zoals ik het wilde.
De toepassing is gemakkelijk te gebruiken. Ik bespaar tijd door bepaalde processen te automatiseren.
Als ik problemen heb, neem ik contact met hen op en word ik snel geholpen.
Uw administratie online beheren is echt niet ingewikkeld.
Als informaticus en na marktanalyse, zoek niet verder... want ik heb de beste oplossing gevonden voor het beheer van mijn offertes, facturatie, automatische herinneringen, planning, aankopen, synchronisatie met mijn boekhouder, kortom... de perfecte tool voor een optimaal beheer van mijn bedrijf!
Ik heb het altijd bij me en het past zich aan mijn behoeften en aan de ontwikkeling van mijn projecten aan door me steeds meer functionaliteiten te bieden! Ultra gemakkelijk te gebruiken, het is voor mij de beste oplossing die momenteel beschikbaar is!
Geneto maakt mijn leven echt makkelijker. Facturatie gebruik ik het meest, en loopt zo goed als volledig geautomatiseerd. Vanop mijn iPhone kopieer ik een vorige factuur, pas ik hem in 2 klikken aan en stuur ik hem meteen door daar mijn klant. Geen laptop nodig, geen opzoekwerk voor factuurnummers, geen mails schrijven en bijlagen toevoegen. En dankzij de link met Codabox, heb ik exact nul werk aan betalingsopvolging van facturen. Alles wordt automatisch gelinkt. Wat ik nu ook meer en meer gebruik is de projectopvolging: ik spreek in mijn offerte de taken af die ik ga uitvoeren voor mijn klant, ik punt mijn prestaties van die taken en de facturen rollen er vanzelf uit. Et voila !
Kort samengevat: ik raad Geneto absoluut aan voor elke professional die meer met zijn klanten en minder met zijn paperassen wil bezig zijn 😊
Nieuws

Maak kennis met Geneto
Heeft u ook het gevoel bedolven te worden onder de applicaties voor de administratie van uw onderneming? Offertes maken, planning opvolgen, facturatie… voor alles bestaat er wel een aparte oplossing.

Digitaal is het nieuwe normaal. Bent u al mee?
Digitalisatie, iedereen lijkt het er wel over te hebben. In een moderne onderneming is digitalisatie geen luxe, maar noodzaak. Maar een digitale onderneming, wat is dat precies? En wat houdt
Hoe kiest u uw accountant? 4-punts antwoord
Een digitale administratie betekent ook een digitale boekhouding. De keuze van je boekhouder bepaalt dus ook mee hoe digitaal en efficiënt je onderneming is. Wij geven je hier alvast enkele